Firma NETON to lokalny operator wywodzący się z Nysy i działający głównie na terenie powiatu nyskiego. Nasza siedziba znajduje się w centrum miasta, przy ul. Zjednoczenia 9. Skupiamy się na rynku dookoła nas, chcemy być blisko naszych klientów, tak aby każdy z nich mógł do nas dotrzeć bez problemów, spotkać się z nami i porozmawiać w cztery oczy. Dzięki temu, że jesteśmy na miejscu możemy błyskawicznie zareagować na wszelkie trudności, a co najważniejsze nikt nigdy nie czeka na to, by porozmawiać z technikiem czy osobą odpowiedzialną za przygotowanie umowy czy rozliczenia. Do nas zawsze się dodzwonisz! Więcej
Najszybciej skontaktujesz się z nami pod numerem tel. 77 448 93 00. Tam uzyskasz szczegółowe informacje odnośnie interesującej Cię usługi i umówisz się na dokładny termin montażu.
Możesz do nas tez napisać poprzez formularz lub na boa@neton.pl. Wszystkie informacje znajdziesz w zakładce Kontakt
Usługę uruchamiamy po podpisaniu umowy w dogodnym dla klienta terminie. Zazwyczaj jest to około 2-4 dni od podpisania umowy.
Jeśli zależy Ci na konkretnym dniu, ale jeszcze nie podpisałes umowy, skontaktuj się z nami, zarezerwujemy termin już dziś.
Nasz internet nie ma żadnych limitów! Korzystasz tyle ile chcesz i kiedy chcesz, a abonament zawsze jest taki sam. Jedynym ograniczeniem jest prędkość, jaką wybierzesz. Sprawdź teraz swoją prędkość.
Nasza telewizja działa na każdym telewizorze, także tym starego typu. Nie musisz ponosić żadnych dodatkowych kosztów i kupować nowoczesnego telewizora.
Każde podłączenia usługi kończy sie podpisaniem protokołu. Jeżeli usługa nie będzie działać lub pojawią się trudności z prawidłowym działaniem, nasz technik nie spisze z Państwem takiego dokumentu i zasugeruje inne rozwiązanie. Wczesniej podpisana umowa wchodzi w życie po podpisaniu ww. protokołu.
Wybór odpowiedniej prędkości internetu determinuje to, w jaki sposób będziemy mogli z niego korzystać. Przed podjęciem decyzji o prędkości, warto więc zastanowić się do czego będzie używany internet najczęściej, ile osób będzie z niego korzystać i ile sprzętów (m.in. telefonów, tabletów, laptopów) będzie podłączonych do wspólnej sieci. Wszystko to ma znaczenie dla późniejszego komfortowego korzystania z usługi. Jeśli sam nie potrafisz przełożyć swoich potrzeb na prędkość, nasi pracownicy z pewnością pomogą. Zadzwoń
Wychodząc naprzeciw naszym klientom zajmujemy się także naprawą sprzętu komputerowego i konfigurowaniem routerów. Przyjdź ze sprzętem, postawimy diagnozę, zrobimy wycenę i określimy czas, jaki będzie potrzebny na naprawę.
Umowę może podpisać każda dorosła osoba. Jeżeli usługa wymaga wykonania montażu (np. poprowadzenia kabla, wiercenia) konieczna będzie zgoda właściciela lokalu na takie czynności.
Wystarczy tylko aktualny dowód osobisty.
Jeśli jesteś cudzoziemcem może to być paszport lub karta pobytu.
W trakcie podpisywania umowy nie ponosisz żadnych kosztów. Zostaniesz jednak poinformowany o dokładnych kosztach i o terminie płatności.
Pierwszą opłatą jest zapłata za aktywację i montaż - płatna po montażu technikom w formie gotówki. Kolejne opłaty, w tym abonament będą płatne na indywidualne konto bankowe, w termine 14 dni od wystawienia faktury, zazwsze do 15-ego dnia każdego miesiąca.
Umowę w zależności od aktualnej promocji można podpisać na czas 12 lub 24 miesięcy. Zawsze także możesz skorzystać z opcji umowy na czas nieokreślony, z miesięcznym okresem wypowiedzenia.
Jeśli zauważyłes u siebie problem z usługą, skontaktuj się z nami.
Wcześniej jednak sprawdź czy wszystkie urządzenia są wpięte do prądu.
Jesli masz internet radiowy wyłącz na chwilę antenę z prądu. Jeśli masz router zrób dokładnie tak samo jak z anteną. Po ich ponownym podłączeniu sprawdź czy wszystko już jest w porządku. W żadnym wypadku jednak nie resetuj urządzeń!
Jeśli problem nadal występuje, nie czekaj, zadzwoń do nas lub napisz, a nasz technik zajmie się diagnozą.
Usterki powstałe z naszej winy naprawiamy w terminie 48 godzin roboczych w ramach świadczonych usług i są one oczywiście bezpłatne. W przypadku innych usterek powstałych w wyniku różnych okoliczności (np. przegryzienie kabla przez psa, zepsuty laptop) technik naliczy opłatę. O wszelkich kosztach zostaną Państwo poinformowani przed przyjazdem techników.
TAK! Sugerujemy, by każdy sprzęt elektroniczny wyłączać podczas burzy. Uchroni to Państwa przed ryzykiem ponoszenia często dużych kosztów związanych z naprawą spalonych sprzętów. Utrata sprzętu w wyniku spalenia podczas wyładowania atmosferycznego nie zwalnia z obowiązu comiesięcznej opłaty abonamentowej.
Najczęstszą przyczyną problemów z routerem jest jego rozkonfigurowanie bądź zła konfiguracja. Nigdy nie naciskaj przysisku RESET na routerze, powoduje to przywrócenie sprzętu do ustawień domyślnych, a to z kolei problem z prawidłowym odbiorem usługi. Wówczas konieczna jest jego ponowna konfiguracja. Jesli jednak tak się zdarzy, przywieź sprzęt do nas. Nam zajmie to około 15 minut.
Nie pamiętasz swojego hasła? Skontaktuj się z nami, zresetujemy hasło i już po chwili będziesz mógł się zalogować. Pamiętaj, żeby po każdym zresetowaniu hasła, zmienić je na swoje indywidulane.
Każdą usługę dodatkową możesz zamówić u naszego opiekuna klienta telefonicznie. Możesz do nas także napisać lub przyjść. Więcej.
Zapomniałes zrobić opłatę? Nie było cię w kraju lub miałes inny ważny powód? Nie zwlekaj długo, jak najszybciej skontaktuj się z nami w celu wyjaśnienia zaległości.
Zaloguj się także na swoje konto w serwisie iBOA, sprawdź zaległe opłaty i natychmiast je ureguluj.
Pamiętaj także, że abonament za usługi należy opłacać zawsze do 15-go dnia każdego miesiąca. Brak płatności do tego czasu, będzie wiązać się z wysyłaniem informacji o zaległości, a po dwóch niezapłaconych fakturach system automatycznie wyłączy usługę. Ponowne uruchomienie usługi nastąpi w momencie uregulowania zaległości.
iBOA to Internetowe Biuro Obsługi Abonenta. Jest to serwis, w którym po zalogowaniu się swoim idnywidualnym loginem i hasłem, każdy klient ma dostęp do faktur i numeru konta. W tym miejscu można także sprawdzić wszelkie zaległości w opłatach.
Każdy klient dokonuje wpłat na indywidualne konto bankowe. Numer konta znajdziesz w dokumentach, ktróre otrzymałes podczas podpisywania umowy oraz po zalogowaniu się w serwisie iBOA. Zawsze także możesz skontaktować się z nami bezpośrednio.
Do rozwiązania umowy potrzebne będzie podpisane oświadczenie. Najszybciej pismo z rozwiązaniem złożysz u nas w siedzibie przy ul. Zjednoczenia 9.
Możesz także wysłać do nas zeskanowane pismo z odręcznym podpisem na adres boa@neton.pl lub po prostu pocztą tradycyjną.
Abonament za usługi opłacisz na swoje indywidualne konto bankowe podane podczas podpisywania umowy. Znajdziesz je też w serwisie iBOA.
Abonament zawsze płatny jest do 15-go dnia każdego miesiąca z góry.
Raz do roku można zawiesić usługę na czas dwóch miesięcy. Wówczas nie jest naliczany comiesięczny abonament.
Koszt zawieszenia usługi to 25 zł jednorazowo. Poinformuj nas o takiej potrzebie wcześniej. Usługę zawieszamy zawsze na czas pełnych okresów rozliczeniowych.
Po czasie zawieszenia, usługa zostanie przywrócona automatycznie.
Każdy klient ma możliwość skorzystania z dodatkowej opcji wysyłki faktury pocztą. Koszt takiej usługi to 5 zł doliczany co miesiąc do abonamentu.
Pamiętaj, jednak o tym, że wszystkie faktury są dostępne bezpłatnie po zalogowaniu się w serwisie iBOA.