Blog Post

Nowe stawki za połączenia międzynarodowe 

  • Autor: NETON
  • 14 kwi, 2019

W związku z wytycznymi BEREC, które dotyczą wdrożenia rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady 2018/1971 w zakresie regulacji stawek detalicznych za połączenia telefoniczne wewnątrz UE i EOG informujemy, iż zmianie ulega opłata za ww. połączenia telefoniczne.

Regulacja dotyczy:

• Cen detalicznych za minutę połączenia,

• Nie liczonych w ramach usług wiązanych,

• Nie rozliczanych w formie darmowych minut w abonamencie,

• Połączeń inicjowanych przez konsumentów.

 

Od 15 maja 2019 r. będą Państwo uprawnieni do możliwości skorzystania z nowego cennika wprowadzającego nowe taryfy za połączenia wewnątrzunijne. Wytyczne dotyczą regulowanych maksymalnych opłat 19 eurocentów za połączenia do sieci stacjonarnych i mobilnych w UE/EOG.

Wg wyliczeń UKE jest to 0,8191 zł/min. plus VAT. Z chwilą zadeklarowania przyjęcia nowych taryf połączeń wewnątrzunijnych, ich zastosowanie następuje w ciągu jednego dnia roboczego. Zmiana ta jest bezpłatna oraz nie zawiera dodatkowych warunków czy obostrzeń.

 

Informujemy również, iż w przypadku, gdy do 15 lipca 2019 r. nie wypowiedzą się Państwo co do przyjęcia tych stawek, po tym czasie będą Państwo automatycznie przełączeni na regulowane stawk i za połączenia wewnątrzunijne.

 

Obniżka cen dotyczy połączeń wewnątrzunijnych, których dotychczasowa cena była wyższa niż 0,8191 zł/min. plus VAT.


Autor: NETON 24 Mar, 2021
Miło nam poinformować, że rozpoczęliśmy podłączenia klientów po światłowodzie.
Nie masz jeszcze światłowodu ? Zadzwoń do nas i złóż zamówienie jak najszybciej !
Autor: NETON 24 Mar, 2021
Miło nam poinformować, że rozpoczęliśmy podłączenia klientów po światłowodzie.
Nie masz jeszcze światłowodu ? Zadzwoń do nas i złóż zamówienie jak najszybciej !
Autor: NETON 24 Mar, 2021
Miło nam poinformować, że rozpoczęliśmy podłączenia klientów po światłowodzie.
Nie masz jeszcze światłowodu ? Zadzwoń do nas i złóż zamówienie jak najszybciej !
Autor: NETON 20 Nov, 2020

 

INFORMACJA

o zmianie umów abonenckich o świadczenie usług telekomunikacyjnych

Mając na uwadze ciążący na przedsiębiorcy telekomunikacyjnym obowiązek powiadomienia abonentów o zmianie sposobu świadczenia usług z co najmniej 30-dniowym wyprzedzeniem, informujemy Państwa, że od dnia 21 grudnia 2020 r ., z uwagi na konieczność dostosowania zapisów umów o świadczenie usług telekomunikacyjnych, stosowanych u Operatora do wymogów przepisów prawa [1] , zmianie ulegnie treść Państwa umów, zawartych z Operatorem:

ZMIANY W SPOSOBIE ŚWIADCZENIA USŁUG OD 21 GRUDNIA 2020 ROKU

·      Jeżeli zawarli Państwo umowę w formie dokumentowej np. przez telefon, za pośrednictwem formularza na naszej stronie internetowej lub za pośrednictwem wiadomości e-mail, oświadczenie o jej wypowiedzeniu, rozwiązaniu lub odstąpieniu będzie mogło zostać złożone w takiej samej formie (tj. np. w wiadomości wysłanej pocztą elektroniczną lub przez telefon, w trakcie rozmowy), a nie tak jak dotychczas, wyłącznie w formie pisemnej.

·      W przypadku, gdy skorzystacie Państwo ze wskazanego powyżej uprawnienia do złożenia oświadczenia o wypowiedzeniu, rozwiązaniu lub odstąpieniu od umowy w formie dokumentowej, niezwłocznie (maksymalnie w ciągu 1 dnia roboczego) zawiadomimy Państwa o jego otrzymaniu, a w ciągu 14 dni od złożenia oświadczenia, potwierdzimy jego przyjęcie, wskazując m.in. dzień, w którym umowa zostanie rozwiązana.

·      Jeżeli będzie się zbliżał termin, na jaki została zawarta umowa na czas określony, a tym samym dzień, w którym umowa ta, w przypadku braku złożenia przez Państwa oświadczenia o braku woli dalszego korzystania z naszych usług, będzie ulegała przekształceniu w umowę na czas nieokreślony, przypomnimy o tym Państwu, przesyłając odpowiednią informację oraz przedstawimy aktualną, najkorzystniejszą ofertę.

·      W przypadku, gdy umowa o upływie terminu na jaki początkowo została zawarta ulegnie przekształceniu w umowę zawartą na czas nieokreślony, przysługiwać będzie Państwu prawo do jej wypowiedzenia, w każdym czasie, z zachowaniem miesięcznego okresu wypowiedzenia.

·      Jeżeli będą Państwo zainteresowani zmianą dotychczasowego dostawcy usługi dostępu do Internetu i będą chcieli rozpocząć korzystanie z naszych usług, możecie Państwo wypełnić wniosek w specjalnie dedykowanym do tego kanale sprzedażowym. Wniosek ten umożliwia żądanie zachowania ciągłości świadczenia usługi dostępu do Internetu – aktywacja usług przez nastąpi najpóźniej w odstępie 1 dnia roboczego od dnia zakończenia umowy z poprzednim operatorem.

·      Jeżeli korzystacie Państwo z naszych usług dostępu do Internetu w ramach jednego z pakietów, udostępnimy Państwu narzędzie, umożliwiające nieodpłatne monitorowanie wykorzystania tych usług na każdym etapie.

·      Raz w roku poinformujemy Państwa o naszych najkorzystniejszych ofertach (chyba że nie wyrażą Państwo na to zgody).

·      Jeżeli korzystacie Państwo z naszych usług telefonicznych, Państwa uprawnienia do przeniesienia numeru do innej sieci, pozostanie w mocy przez miesiąc po rozwiązaniu z nami umowy, chyba że złożą Państwo oświadczenie o zrzeczeniu się tego prawa.

POSTANOWIENIA UMOWY ULEGAJĄCE ZMIANIE

Poniżej przedstawiamy Państwu poszczególne postanowienia umów abonenckich, ulegające zmianie:

Postanowienia umowne dotyczące prawa wypowiedzenia Umowy abonenckiej zostaną uzupełnione o punkt o następującym brzmieniu :

Oświadczenie o wypowiedzeniu, rozwiązaniu lub odstąpieniu od Umowy może zostać złożone 1) w formie pisemnej bądź 2) dokumentowej, w przypadku gdy umowa o świadczenie usług została zawarta także w formie dokumentowej.”

„Wypowiedzenie umowy w formie dokumentowej może zostać złożone w postaci:

a) wiadomości mailowej na adres e-mail: boa@neton.pl,

b) lub telefonicznie pod numerem: 77 448 93 00,

W przypadku złożenia przez Abonenta oświadczenia o rozwiązaniu, wypowiedzeniu lub odstąpieniu w formie dokumentowej Dostawca Usług nie później niż w ciągu jednego dnia roboczego od chwili jego otrzymania zawiadamia Abonenta o jego otrzymaniu poprzez:

a) wysłanie wiadomości SMS-a – jeśli numer do kontaktu wskazany w Umowie jest numerem telefonii mobilnej lub

b) wykonanie połączenia telefonicznego na numer wskazany przez Abonenta – jeśli numer do kontaktu wskazany w Umowie jest numerem telefonii stacjonarnej,

W terminie 14 dni od dnia złożenia oświadczenia o wypowiedzeniu Umowy w formie dokumentowej, Dostawca Usług potwierdza na trwałym nośniku jego przyjęcie – w formie nośnika PDF przesłanego na e-mail wskazany w Umowie lub na piśmie na adres korespondencyjny wskazany w Umowie– jeśli Abonent nie wskazał adresu e-mail.”

 

Postanowienia umowne, dotyczące przekształcenia umowy w umowę zawartą na czas nieokreślony, po upływie terminu, na jaki początkowo została zawarta zostaną uzupełnione o punkt o następującym brzmieniu:

Umowa Abonencka zawarta na czas określony po upływie terminu obowiązywania ulega przedłużeniu na czas nieokreślony. Dostawca Usług informuje Abonenta na trwałym nośniku:

a) w formie PDF wysłany na adres e-mail wskazany w Umowie, lub

b) na piśmie na adres korespondencyjny wskazany w Umowie, jeśli Abonent nie wskazał adresu e-mail w Umowie,

- o automatycznym przedłużeniu Umowy, sposobach jej rozwiązania oraz najkorzystniejszych oferowanych przez siebie pakietach taryfowych nie później niż w terminie 30 dni przed upływem okresu, na jaki Umowa została zawarta . Abonent może złożyć oświadczenie w formie:

a) e-mail na adres : boa@neton.pl

b) na piśmie na adres: NETON SA, ul. Zjednoczenia 9/1, 48-304 Nysa

- o braku chęci przedłużenia umowy na czas nieokreślony najpóźniej przed terminem przekształcenia umowy na czas nieokreślony.

Z chwilą przedłużenia Umowy na czas nieokreślony Abonent zobowiązany będzie do uiszczania opłat abonamentowych zgodnie z Cennikiem Usług Telekomunikacyjnych obowiązującym w dniu przekształcenia umowy na czas nieokreślony, zgodnie z taryfą dla umów na czas nieokreślony. Zmiana Cennika, w trakcie obowiązywania Umowy, rodzi skutki wskazane w Regulaminie.”

„W przypadku gdy umowa zawarta na czas określony uległa automatycznemu przekształceniu, w umowę na czas nieokreślony, Abonent ma prawo do wypowiedzenia umowy przekształconej, w każdym czasie, z zachowaniem miesięcznego okresu wypowiedzenia. W okresie trwania wypowiedzenia Abonent ponosi jedynie koszty świadczenia usług telekomunikacyjnych objętych Umową.”



[1] Zmiana w treści umów o świadczenie usług telekomunikacyjnych związana jest z wejściem w życie w dniu 21 grudnia 2020 r. przepisów ustawy z dnia 14 maja 2020 r. o zmianie niektórych ustaw w zakresie działań osłonowych w związku z rozprzestrzenianiem się wirusa SARS-CoV-2 (Dz. U. poz. 875 z późn. zm.), zmieniających ustawę z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 2460 z późn. zm.) – dalej jako „Prawo telekomunikacyjne”.

 

Autor: NETON 18 Aug, 2020
Urządzenie przeznaczone jest do prac przy ogrodzeniach oraz pracach budowlanych, a w naszej branży na pewno ułatwi pracę przy stawianiu słupów kompozytowych oraz wykonywaniu przecisków :)
Autor: NETON 18 Aug, 2020
Każdego dnia trafiamy na nieoczekiwane niespodzianki, Vermeer pomaga nam wszystkie trudności przezwyciężyć a jednocześnie przyśpiesza prace w budowaniu sieci światłowodowej :)
Autor: NETON 27 Feb, 2020
Miło nam poinformować, że ulica Orląt Lwowskich, Kadetów II RP, Witolda Pileckiego, Dekutowskiego, Sendlerowej, Kombatantów RP są w zasięgu Internetu Radiowego.
Nie masz jeszcze internetu ? Zadzwoń do nas i złóż zamówienie jak najszybciej ! 
Autor: NETON 26 Feb, 2020
Miło nam poinformować, że rozpoczęliśmy podłączenia klientów po światłowodzie.
Ulice które są w zasięgu sieci światłowodowej: Nowowiejska, Traugutta, Waryńskiego, Strzelców Bytomskich.
Nie masz jeszcze światłowodu ? Zadzwoń do nas i złóż zamówienie jak najszybciej !
Autor: NETON 26 Feb, 2020
Miło nam poinformować, że rozpoczęliśmy podłączenia klientów po światłowodzie. 
Nie masz jeszcze światłowodu ? Zadzwoń do nas i złóż zamówienie jak najszybciej !
Autor: NETON 14 Apr, 2019

W związku z wytycznymi BEREC, które dotyczą wdrożenia rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady 2018/1971 w zakresie regulacji stawek detalicznych za połączenia telefoniczne wewnątrz UE i EOG informujemy, iż zmianie ulega opłata za ww. połączenia telefoniczne.

Regulacja dotyczy:

• Cen detalicznych za minutę połączenia,

• Nie liczonych w ramach usług wiązanych,

• Nie rozliczanych w formie darmowych minut w abonamencie,

• Połączeń inicjowanych przez konsumentów.

 

Od 15 maja 2019 r. będą Państwo uprawnieni do możliwości skorzystania z nowego cennika wprowadzającego nowe taryfy za połączenia wewnątrzunijne. Wytyczne dotyczą regulowanych maksymalnych opłat 19 eurocentów za połączenia do sieci stacjonarnych i mobilnych w UE/EOG.

Wg wyliczeń UKE jest to 0,8191 zł/min. plus VAT. Z chwilą zadeklarowania przyjęcia nowych taryf połączeń wewnątrzunijnych, ich zastosowanie następuje w ciągu jednego dnia roboczego. Zmiana ta jest bezpłatna oraz nie zawiera dodatkowych warunków czy obostrzeń.

 

Informujemy również, iż w przypadku, gdy do 15 lipca 2019 r. nie wypowiedzą się Państwo co do przyjęcia tych stawek, po tym czasie będą Państwo automatycznie przełączeni na regulowane stawk i za połączenia wewnątrzunijne.

 

Obniżka cen dotyczy połączeń wewnątrzunijnych, których dotychczasowa cena była wyższa niż   0,8191 zł/min. plus VAT.


Więcej wpisów
Share by: